Primera setmana. La feina fàcil està feta

Primera setmana superada. Ha arribat l’hora de veure si hem assolit els objectius plantejats.

Per si no ho heu llegit, la setmana passada vaig escriure una entrada. Estava molt alarmat pel meu estat de salut i calia posar fil a l’agulla.

L’objectiu principal, a part de recuperar els bons hàbits i controlar més l’alimentació era, que gràcies a això em plantés entre els 85 i 85,99Kg.

Resultats i anàlisi

El millor per analitzar els resultats és veure les gràfiques. Malauradament no les he agafat a temps perquè aparegui el 87,5 inicial, però ja va prou bé.

Gràfica de progressió del pes

A la gràfica, es veu una bona tendència. Constantment baixant a excepció del divendres on hi va haver-hi un petit repunt. No em pregunteu perquè. Però el resultat és que:

1 setmana = -3 Kg

No us penseu que això serà la tònica. Seria sensacional, però els primers quilos, sempre son fàcils de treure. Estàs molt motivat, ho segueixes tot al peu de la lletra i a més son els que més fàcils. Ara començarà la feina dura.

Anem a analitzar però el detall per veure on hem perdut el pes. Perquè perdre pes no és sinònim de fer les coses bé.

El què veieu marcat en verd, és el què és interessant de disminuir:

  • El pes: – 3 Kg
  • L’índex de referència BMI: – 0,3 punts
  • El percentatge de greix: – 0,6 %

Però què passa amb els que tenim en vermell?

  • Massa òssia: – 0,1 Kg (desconeixia que es podia perdre massa òssia, però pensaré que al final, la variació és molt poca i sempre dona un valor amb aquesta variació i que per tant, no cal preocupar-se)
  • Massa muscular: – 0,3 Kg (En aquest punt és on em preocupa més. Podríem dir que del pes que hem perdut, un 10% és massa muscular, i això no m’interessa. Tot el que vull perdre és greix, però de moment no em preocuparé. Seguiré amb la mateixa dinàmica i la setmana vinent veurem quina ha estat la progressió)

Conclusió i nous objectius

Anem bé, però com ja he dit, som a la primera setmana, la més fàcil i on els resultats son més ràpids i evidents. Ens toca seguir igual i continuar lluitant amb un mateix.

L’objectiu per aquesta setmana és estar entre els 84 Kg i els 84,99 Kg.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.