I vet aquí un tiu constant

Iep! ja ha començat el 2017! I quan fa que no us dic res? Us en dec una, una de molt important, el resum de la cursa del #KmSolidari i no patiu que la tindreu, i en vídeo, encara que sigui 6 mesos més tard 🙂

Però abans deixeu-me explicar què ha estat de mi i què serà del blog.

Gràcies al #KmSolidari tinc un nou esport per practicar. Fins ara només feia BTT i ara també practico l’esport de córrer per la muntanya, més conegut amb l’anglicisme Trail Running. Des del 4 de setembre, dia en el que em vaig estrenar en córrer en curses populars, he fet un total de 4 curses populars més durant el 2016 i una durant el 2017.

cursa-2016_1

Com diuen, això de córrer enganxa, i en el meu cas m’enganxa perquè corro per muntanya o bosc. Ara segueixo un pla per poder fer duatlons de muntanya. Així podré compaginar les meves dues grans passions esportives, la bicicleta de muntanya i les córrer per la muntanya.

Durant el 2017 tinc previst fer moltes curses i al blog aniré valorant-les tant a nivell de cursa com a nivell de rendiment. Però no em quedaré només aquí. Per tal de poder fer les curses em caldrà entrenar i quan faci rutes que cregui interessants les publicaré amb tot detall per si les voleu fer.

Així doncs, si us agrada l’esport i la soldaritat, passeu per aquí sovint perquè estic segur que en podreu treure coses positives.

Anuncis

One Comment Add yours

Deixa un comentari

