Última setmana #KmSolidari

Ei, Ei, Ei, què ha passat aquí? fa 20 dies que no dic res, però no us penseu que he desaparegut. Si em seguiu al canal de YouTube haureu vist que no he parat. Però …, el blog, si que s’ha aturat una mica. Però no patiu, les vacances s’han acabat i toca tornar a la regularitat.

Durant aquests 20 dies d’absència he aprofitat per fer el descans que em va recomanar el doctor. Però no me’n he pogut estar de fer alguna caminada curta però intensa. He provat per primera vegada la bicicleta de carretera pujant d’Alforja a Siurana, una ruta espectacular i que ha fet que m’estigui plantejant molt seriosament començar a fer bici de carretera i finalment he tornat a córrer i a pedalar amb la meva estimada BTT.

IMG_20160815_152208

A dia d’avui les sensacions son contradictòries, encara tinc alguna lleugera molèstia al genoll, però confio en que desaparegui. Queda només una setmana perquè participem amb l’Associació Juvenil Esquitx a la cursa amb el #KmSolidari

I per ensenyar-vos una mica com ha anat tot plegat, us deixo un recull de vídeos i fotos que he fet durant aquests dies.

Vacances per Euskal Herria, Asturies, Galiza i España

Anuncis

Deixa un comentari

