Ja tenim diagnòstic #KmSolidari

Aquest dijous hem visitat el traumatòleg i ja tenim diagnòstic. Les esperances que tenia eren molt baixes, però ara ja sabem de quin mal hem de morir.

Objectius de a setmana 11

L’objectiu d’aquesta setmana era tenir un diagnòstic i ja el tinc, per tant no cal revisar res de res. El diagnòstic ha estat bo. Bo perquè no és una lesió de menisc. Tinc una inflamació del cartíleg rotulià provocat per les pujades i baixades de trail que he fet darrerament. El doctor m’ha recomanat reposar dues setmanes i fer com a molt bici suau o natació. Així ho faré!

Per sort m’ha dit que per fer la cursa del #KmSolidari no hi ha cap mena de problema!

Conclusions

M’ha sorprès molt que després de 10 setmanes d’entrenament, per augmentar desnivell i passar de la pista al trail m’hagi provocat aquesta lesió. Està clar que a la meva edat no puc fer el ruc i per tant, crec que em caldrà agafar un bon entrenador per no embalar-me més del compte (tot i que jo creia que anava a poc a poc). Toca ser pacient durant dues setmanes!

Anuncis

Deixa un comentari

