Alerta, el dolor torna :_( #KmSolidari

Setmana maca la que es presentava, però finalment ha estat nefasta. Si vols saber el perquè ja saps què et toca.

La setmana passada vam anar a visitar al fisioterapeuta que ens va advertir sobre una possible lesió al genoll. Després de continuar entrenant el dolor no es va reproduir així que vaig refiar-me i vaig continuar sortint. El dolor no va aparèixer així que em preparava per una setmana maca d’esport on recuperar el dia a dia dels entrenaments.

Objectius de a setmana 10 i revisió

L’objectiu d’aquesta setmana era tornar al bon ritme d’entrenaments. Em vaig plantejar el següent calendari però, alerta, perquè tot i que ho veieu molt verd, els colors enganyen.

program_10_setmana

No tinc ni ganes de fer el detall de la setmana. Dimarts em va anar de conya, em vaig notar fantàsticament bé, però divendres, va tornar a aparèixer el maleït dolor a l’exterior del genoll dret. Per tant, he demanat hora al trauma i he aturat qualsevol entrenament. No vull tornar a estar dos anys aturat.

Conclusions

Mama por! tinc por, no vull aturar-me ara que torno a agafar un bon ritme, no vull tornar a estar dos anys aturat. L’espera fins dijous es farà llarga.

Anuncis

Deixa un comentari

